poniedziałek, 10 marca 2014

Świeca zapachowa z Biedronki LaRissa wanilia-pomarańcza

Biedronka

Świece kupiłam za 4,99zł w Biedronce:) Na opakowaniu jest napisany czas palenia do 30 h.
W mojej biedronce były dostępne 3 rodzaje tej świecy: lawenda, owoce leśne i wanilia-pomarańcza. Najbardziej odpowiadał mi zapach wanilii i pomarańczy, po prostu mnie urzekł:)

Zapach jest taki słodki, ale jednocześnie można w nim wyczuć cytrusowy aromat pomarańczy. Naprawdę bardzo dobrze współgrają ze sobą te dwa aromaty. Świeca jest w szklanym pojemniku i po zapaleniu praktycznie od razu zaczyna się unosić z niej odprężający zapach:)

Biedronka

Świeca niewiele kosztuje, a pachnie niesamowicie:) Na pewno dokonam jeszcze jakiegoś zakupu świec LaRissa:)

A na koniec chciałam pokazać torebkę, którą ostatnio sobie kupiłam w Deichmannie i jestem z niej mega zadowolona:p

deichmann
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz