poniedziałek, 3 marca 2014

Suchy szampon do włosów szybko przetłuszczających się Syoss

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad suchym szamponem, tylko, że wyboru w drogeriach akurat żadnego nie było. Znalazłam 2 rodzaje szamponu Syoss zielony i niebieski. Zielony do włosów przetłuszczających się, a niebieski do włosów delikatnych i bez energii. Wzięłam zielony z tego względu, że dosyć szybko przetłuszczają się moje włosy.

Opis producenta:

Suchy szampon do szybko przetłuszczających się włosów. Daje 1 dodatkowy dzień świeżości i zapobiega przetłuszczaniu się włosów bez konieczności ich mycia. 

Sposób użycia:

Połóż ręcznik na ramionach i dobrze rozczesz włosy. Przed użyciem wstrząśnij dobrze pojemnik i rozpylaj krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Masuj ręcznik głowę, a następnie wyczesz włosy. Usuń resztki szamponu, jakie mogły pozostać, strumieniem powietrza z suszarki. Zamknij korek po użyciu i przechowuj produkt w suchym miejscu. 

Pojemność: 200ml
Cena: 12,99zł


 Pierwsze wrażenie ładny zapach. I tyle, co mi się w nim spodobało. W ogóle nie odświeżył mi włosów i zostawił biały osad . Nie mogłam go wyczesać mimo, że próbowałam grzebieniem i suszarką, to i tak widać było miejscami osad. Nadaje się jedynie dla blondynek.  Nie jest też wydajny. Więcej na pewno go już nie kupię. Następny suchy szampon, który zakupię, to będzie Batiste.

A na koniec mój ostatni zakup, bluza z uszami:) 






3 komentarze:

  1. Bluza z uszami - wypas! Ja też chcę taką! :D
    A co do suchego szamponu - jakoś nie mam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam batiste ale baaardzo rzadko
    strasznie wysusza i głowa mnie swędzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam o batiste, bo ma duży wybór suchych szamponów, w tym dla osób z ciemniejszymi włosami.

      Usuń