poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ekspres do kawy Krups Dolce Gusto Piccolo czerwony- recenzja:)




Ekspres ten zakupiłam już jakiś czas temu. Kawy pijam sporadycznie, więc zdecydowałam się na ten od dolce gusto, gdyż oprócz kawy można przyrządzić w nim kakao, gorącą czekoladę lub też herbatę (mrożoną lub zwykłą).


ekspres do kawy na kapsułki











Do jego zakupu skusiła mnie również jego cena, kupiłam go w ofercie promocyjnej za 169 zł na stronie internetowej Dolce Gusto. W gratisie dostałam kilka sztuk kaw i 2 filiżanki+ łyżeczki do nich.



Dane techniczne:

Moc: 1500 W

Ciśnienie: 15 barów

Pojemność zbiornika na wodę: 0,6 l



Ekspres jest na kapsułki Nescafe Dolce Gusto. Ma ciekawy wygląd, podświetlany włącznik, posiada regulowaną podstawkę (3 stopniowa regulacja), dzięki temu możemy zaparzyć kawę w filiżankach różnej wielkości. Ma dużą ofertę smakową kawi jak już wspominałam można w nim zrobić kakao, herbatę lub czekoladę na ciepło:). Jest prosty w użyciu, wyłącza się automatycznie, gdy nie jest używany dłuższą chwilę.

Niestety sam ekspres nie był drogi, natomiast kapsułki do niego są drogie. Bez promocji w markecie można je dostać od 21 zł do 25 zł za opakowanie (w zależności od rodzaju kawy). Najtaniej udało mi się kupić za 19 zł za opakowanie, w sklepie internetowym Dolce Gusto cena też jest zazwyczaj ok. 20zł za opakowanie + oczywiście przesyłka.

Najlepsze promocje na kapsułki są za granicą, w Austrii i Niemczech (tam akurat kupowałam), opakowanie kosztuje 3,50-4 euro. 

Tu macie zdjęcia kilku rodzajów kapsułek do ekspresu:




Na każdym opakowaniu z napojem, przedstawiona jest kolejność wkładania kapsułek i ilość ml wody potrzebna do zaparzenia. W opakowaniu jest 16 kapsułek. Jeżeli jest to latte macchiato, to opakowanie wystarczy nam na 8 kaw, bo jedna kapsułka jest z mlekiem a druga z kawą (czyli w opakowaniu mamy 8 kapsułek z mlekiem i 8 z kawą). Natomiast opakowanie cafe lungo wystarczy na 16 kaw, bo do zrobienia jednej filiżanki używa się tylko jednej kapsułki. Ekspres ten jest fajnym gadżetem, a kawy z niego są naprawdę aromatyczne i spienione:)


Moją ulubioną kawą jest latte macchiato vanilla:), a tu macie zdjęcia z jej przyrządzania:








Próbowaliście już kawy z tego ekspresu:)? Jak nie to polecam:)


1 komentarz: