wtorek, 4 marca 2014

Płyn do soczewek Zeiss all in one advance

Na szkła zdecydowałam się jakieś 2 lata temu, bo są wygodniejsze niż okulary. Ja kupuję soczewki Zeiss 30 dniowe. Jestem z nich naprawdę zadowolona. Cena ich też jest przystępna. U mojego optyka kupuję szkła na sztuki,za 1 sztukę płacę 20 zł, ale często są w promocji i wtedy płacę 15zł za sztukę, czyli para na miesiąc kosztuje mnie 30 zł. Jednak okulary też mam, bo soczewki najlepiej jest nosić do 8 h na dobę. 

Do soczewek używam płynu również firmy Zeiss all in one advance.

zeiss

 Według mnie jest on jednym z lepszych płynów do soczewek. Można kupić mały 100ml (cena ok 18zł) lub duży 360ml (cena 35zł). Ja kupuję duży, bo lepiej się opłaci i starcza mi do 3 miesięcy, a czasem na dłużej w zależności od potrzeb. Do każdego opakowania płynu dołączony jest pojemniczek na soczewki z oznakowanym na niebiesko "lewym okiem":)

zeiss

Opakowanie jest wydajne, płyn dobrze oczyszcza soczewki. Może nie nawilża ich na bardzo długo, ale jeżeli nosi się szkła kontaktowe, to zawsze powinno używać się kropli nawilżających.
Myślę, że jest to jeden z lepszych płynów do soczewek i jest wart polecenia:)
A wy nosicie szkła kontaktowe? Jeżeli tak, to jakie polecacie płyny do nich?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz