środa, 12 marca 2014

Kuferek na kosmetyki:)

Od dłuższego czasu miałam chrapkę na taki kuferek na kosmetyki:) W końcu mąż mi kupił. Na allegro jest masa kuferków do wyboru mniejszych lub większych, w różnego rodzaju wzory. Tam też zakupiliśmy mój:)

kuferek na kosmetyki



Kosztował niecałe 100zł już z przesyłką. Jestem z niego zadowolona, bo trzymając kosmetyki w kosmetyczce miałam zawsze bałagan i żeby wziąć jedną rzecz z niej, musiałam wyciągać wszystko, żeby do niej się dogrzebać:)

kuferek na kosmetyki


Kuferek ma na górze dwa zamki i dołączone są do niego 2 kluczyki (jeden na zapas). Dodatkowo z boku jest klamerka, do której możemy dopiąć dłuższy pasek, który również dostajemy w zestawie.


kuferek na kosmetyki

Kuferek ma dwie szuflady wysuwane, a w nich regulowane przegródki.
A tak wygląda z kosmetykami, jestem dopiero w trakcie ich układania;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz