piątek, 4 kwietnia 2014

Lakier magnetyczny Avon i Boulevard

Dziś chciałam porównać 2 lakiery magnetyczne: magnetic metal Color Attract Avon i nr 09 firmy Boulevard.






Lakier magnetyczny do paznokci avon magnetic metal

Pojemność: 12ml

Cena: ok. 13,99 zł



Magnetyczny lakier do paznokci z metalicznymi drobinkami. Za pomocą magnesu tworzy unikalne wielowymiarowe wzory.
Sposób użycia:
1. Nałóż 1-2 warstwy magnetycznego lakieru.
2. Nie czekając, aż lakier wyschnie, zbliż magnes do paznokcia na odległość ok. 3 mm na 10 - 15 sekund.
3. Magnes stworzy na paznokciach niezwykłe magnetyczne wzory.



Do lakieru kupiłam magnes robiący wzory w jodełkę, jednak nie jestem zadowolona z niego. Niestety nie wychodzą dzięki niemu wzorki takie jak powinny.





 Na tym zdjęciu na kciuku widać, że ta jodełka nie bardzo wyszła. Nie wiem czy to moja wina czy magnesu.



Lakier jest ciekawy, ładnie się mieni, ma takie małe kolorowe drobinki. Jednak nie wiem dlaczego Avon miał tylko 2 rodzaje magnesów. Przez przypadek na angielskiej stronie avonu znalazłam 4 rodzaje magnesów:

Zaciekawiła mnie ta gwiazdka, ale skoro jodełka nie daje rady, to gdybym przyłożyła ją do paznokcia pewnie wyszłaby mi wielka paćka:) W katalogu na zdjęciach zawsze wszystko jest podrasowane.
Ogólnie lakier magnetic metal jest dobry, szybko wysycha, długo utrzymuje się na paznokciach, do 3 dni spokojne. Nie smuży, kryje dobrze po 2 warstwach. Tylko magnes zakupiony do lakieru w Avonie mi nie odpowiada, innym magnesem wzorki wychodzą mi bez problemu:)

Magnetyczny lakier do paznokci Boulevard

Pojemność: 10ml
Cena: ok 9zł

Nie znam lakierów tej firmy, to jest pierwszy który mi się trafił. Lakier ten jest w zestawie z magnesem, który znajduje się w korku buteleczki:


Lakier jest niedrogi, kosztował 9zł. Kupiłam go w sklepie KiK. Nazwy koloru na nim nie ma, jest tylko nr 09. Lakier się sprawdził, bardzo szybko wysycha i długo się utrzymuje. Ładnie wygląda na paznokciach nawet gdy nie użyjemy magnesu. Jedynym minusem może być to, że magnes jest w nakrętce lakieru i po pomalowaniu paznokcia trzeba przekręcać pędzelek żeby zrobić wzorek, ale można się do tego przyzwyczaić:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz