środa, 5 marca 2014

Lutowe denko:)

Jest to moje pierwsze denko:) Dużo tego nie będzie:)

ziaja krem do rąk

1.CZTERY PORY ROKU- Krem do rąk glicerynowy nawilżająco łagodzący, z aloesem, zapach zielonej herbaty- jest to mój ulubiony krem do rąk. Dobrze nawilża, zapach jest taki świeży. Cena 4,90-5zł. Pojemność kremu to 130ml. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Jest wydajny i dostępny praktycznie wszędzie.

2. ZIAJA-Krem do rąk ochronny z ekstraktem  bawełny- dla mnie krem ten okazał się kompletną porażką. Pojemność: 100ml, cena 3-5zł. Jest to krem niewart nawet tych 3 zł. Po posmarowaniu czuć w nim tylko wodę, wchłania się szybko ale nie daje żadnego efektu nawilżenia ani ulgi. Więcej na pewno go nie kupię.

3. CZTERY PORY ROKU- Krem do rąk glicerynowy nawilżająco wybielający, zapach cytryny- podobnie jak poprzednik z aloesem jest to mój ulubiony krem:) Działa tak samo jak ten z aloesem:)

avon maseczka do włosów



4. SCHWARZKOPF TAFT ULTRA PURE-Lakier do włosów- Cena lakieru: ok 12-14zł, pojemność: 250 ml. Zazwyczaj używam czarnego lakieru taft power i jest on najlepszy. Ten kupiłam, bo chciałam coś zmienić i niestety zawiodłam się. Fryzury w ogóle nie utrwala i niestety skleja włosy. Niby bezzapachowy, ale jednak ma jakiś tam zapach i do tego trochę duszący. Nie zawiera silikonów. Jest słaby i nie wrócę już do niego.

5. AVON ADVANCE TECHNIQUES COLOR PROTECTION- Maseczka do włosów farbowanych. Pojemność: 150ml, cena katalogowa ok 10,99zł. Maseczka jest bardzo wydajna. Włosy bardzo dobrze się po niej rozczesują, są nawilżone i błyszczą się. Po użyciu rzeczywiście kolor mniej mi się wypłukiwał. Przyjemnie pachnie, włosy są po niej miękkie i przyjemne w dotyku. Kupuję ją co jakiś czas. Pomogła mi bardzo, gdy farbowałam włosy na czerwono:)

6. LAKIER WELLAFLEX EXTRA STRONG- Pojemność 250ml, cena ok. 9zł. Szukałam jakiegoś w miarę taniego lakieru i dobrego, zobaczyłam firmy Wella i pomyślałam pewnie będzie dobry. Niestety na moich włosach słabo się spisywał. Słabo utrwalał włosy, co najgorsze zepsuł mi się spryskiwacz jak miałam jeszcze pół opakowania:/ Zraził mnie tym do siebie i na pewno nie kupie tego lakieru więcej.

avon

7. ANTYPERSPIRANT REXONA INVISIBLE PURE- Cena: 10zł, pojemność: 150ml. Mój ulubieniec. Zapach ma taki pudrowy, dobrze odświeża, może nie ochrania przed potem 24h ale i tak gdy jest gorąco wytrzymuje 3h. Przede wszystkim jego zaletą jest to, że nie zostawia plam na białym i czarnym ubraniu, tak jak zapewnia producent. Ten antyperspirant na stałe u mnie gości:)

8. AVON CLEARSKIN- peeling głęboko oczyszczający pory. Jest to mój niezbędnik:) Zawsze muszę mieć w łazience ten peeling. Przyjemnie odświeża i dobrze usuwa martwy naskórek. Ma fajny mentolowy zapach i jest wydajny. Cena ok 10zł, pojemność: 75ml.

9. AVON PLANET SPA- maseczka do twarzy tajski kwiat lotosu. Ma bardzo przyjemny zapach, po nałożeniu maseczki z łatwością można się odprężyć:) Nawilża i oczyszcza, dobrze się rozprowadza. Wystarczy jej niewielka warstwa, jest wydajna, ale bez promocji droga. W promocji można kupić za 9,99zł, bez promocji ok 15-20zł. Pojemność: 75ml.

10. AVON CLEARSKIN- płyn do mycia ciała przeciw wypryskom z 2% kwasem salicylowym. Ja używałam tego płynu do mycia pleców. Można nim myć twarz ale za bardzo mi ją wysuszał. Natomiast dzięki niemu łatwiej pozbyłam się krostek na plecach:) Niestety korek jest okropny, bardzo ciężko jest go otworzyć. Płyn ma pojemność 200ml. Jest bardzo wydajny. Jego cena to ok 12zł.

avon

11. AVON ODŻYWCZA KURACJA Z OLEJKIEM ARGANOWYM- pojemność 30ml, cena od 13,99zł do 16,99zł. Olejek jest mały, ale wydajny. Niewielka ilość wystarcza na całą długość włosów(ja mam włosy do ramion). Jeżeli użyje się więcej olejku włosy robią się tłuste. Olejek jest bardzo dobry, wygładza włosy i odżywia. Włosy łatwiej się po nim rozczesują i są bardziej błyszczące. Używam go na przemian z serum na zniszczone końcówki:)

12. AVON TERMOOCHRONNY SPRAY DO WŁOSÓW- Cena sprayu ok 13zł, pojemność: 100ml. Nie zauważyłam żeby odżywiał włosy i je chronił przed temperaturą. Jest wydajny i ma ładny zapach, ale to takie nic. Efektu żadnego, więc więcej już go nie kupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz