poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Puma Jam Woman woda toaletowa 40ml

Odwiedzając ostatnio Rossmanna wpadła mi w oko woda toaletowa Puma Jam dla kobiet:) Akurat była na nie promocja kosztowały 54,99zł, a ja miałam jeszcze dodatkowo kupon 10% na całe zakupy w drogerii, więc zapłaciłam za nią 50zł.


Woda toaletowa o naturalnym, świeżym i energetycznym aromacie. Zapach zbudowany na akordach soczystych owoców i uwodzicielskich nut kwiatowych. Woda dedykowana dla kobiet młodych duchem, pełnych energii i radości.

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, czarna porzeczka, ananas, limonka
nuta serca: jaśmin, róża, frezja, kwiat brzoskwini
nuta bazy: jałowiec 


 


Lubię wody Pumy. Wcześniej miałam zapach Puma Urban Motion Woman i byłam bardzo zadowolona. Zapach był bardzo przyjemny i naprawdę bardzo długo się utrzymywał.
Ten natomiast jest nietrwały, utrzymuje się tak do 3 godzin, ale jest świeży i bardzo przyjemny. Od razu po spryskaniu czuć w nim limonkę, później można wyczuć brzoskwinię i jaśmin. Jest to zapach w sam raz na wiosenne i letnie dni:) Dla mnie bajka:) Jedyny minus to trwałość. Myślę jednak, że i tak wrócę do nich jeszcze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz