czwartek, 24 kwietnia 2014

Moja opinia o: Advance Techniques Smooth as Silk z proteinami jedwabiu oraz o Makeup Setting Spray (Utrwalający spray do makijażu)

Avon, Makeup Setting Spray (Utrwalający spray do makijażu).

Utrwalający spray do makijażu

Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień. 

Opakowanie jest ciemne ale jednocześnie przeźroczyste, więc widać ile zużyło nam się sprayu. Jego pojemność to: 125ml, w promocji można kupić ten utrwalacz za ok15zł, bez promocji kosztuje ok 20zł i wzwyż. 

Avon, Makeup Setting Spray (Utrwalający spray do makijażu)



Atomizer jest wygodny. Wystarcza psiknąć 2 razy na twarz żeby utrwalić makijaż. Faktycznie szybko wysycha, ale ja po psiknięciu twarzy 2 razy czułam, że trochę mi się lepi. Tak jak po spryskaniu twarzy zwykłym lakierem.
Utrwala makijaż ale też nie na jakoś bardzo długo. Jest wydajny.
Po zużyciu opakowania myślę jednak, że już do niego nie wrócę.

 Avon, Advance Techniques Smooth as Silk z proteinami jedwabiu.


Kuracja "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia

Kuracja "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia. Daje natychmiastowe efekty: regeneracja i zdrowy połysk, kusząca miękkość, elastyczność i łatwość układania. Pojemność: 30ml, cena: ok 10zł w promocji, bez promocji od 11zł wzwyż.


Kuracja "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia

Ja uwielbiam kuracje do włosów z avonu. Moim numerem jeden jest kuracja z olejkiem arganowym. Teraz jednak stawiam ją na równi z kuracją z jedwabiem, obie są naprawdę dobre.

Kuracja "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia

 Po miesiącu stosowania tej kuracji zauważyłam, że włosy są rzeczywiście gładsze i bardziej lśniące. Po umyciu i nałożeniu kuracji na włosy dużo lepiej się rozczesują. Włosy szybko się nie przetłuszczają, są wygładzone. Olejek wystarcza na długo, bo dużo nie trzeba go nakładać. Cena jest przystępna i adekwatna do jakości produktu:)
Olejek ten będzie u mnie stałym gościem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz