środa, 23 kwietnia 2014

Lakier Lovely Gloss Like Gel nr 90-Lakier do paznokci o formule imitującej lakier żelowy

Mój lakier to nr 90. Cieszyłam się z niego do chwili pomalowania paznokci:( Lakier ma pojemność 8ml, a kosztował ok 6zł.




 W buteleczce prezentuje się bardzo dobrze, ale jedna warstwa bardzo słabo kryje płytkę paznokcia. Dwie warstwy już ujdą, najlepiej byłoby nałożyć 3 warstwy, ale do tego nie miałam cierpliwości. Lakier bardzo dłuuugo schnie. Trzeba poczekać minimum 30minut żeby dobrze wysechł. Trwałość jak dla mnie okropna. Nie odpryskuje, ale strasznie się ściera z paznokci. Po pomalowaniu już po paru godzinach miałam pościerane końce paznokci. Pędzelek jest wygodny w użyciu, ale szczerze to nie zauważyłam specjalnego efektu żelu. Jedynym plusem jest to, że mozna kupić przeróżne kolory tego lakieru.







W zachwyt nie wpadłam, więc już nie kupię lakieru żelowego tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz