piątek, 4 kwietnia 2014

Farby do włosów firmy Delia

Dzisiaj chciałam napisać parę słów o niedocenionych według mnie farbach do włosów firmy Delia.
Farb do włosów firmy Delia używam już ok 4 lat i jestem naprawdę z nich zadowolona. Nie mają jakiejś bogatej gamy kolorów, ale wszystkie są zbliżone do naturalnych.






Rodzaje farb Delia:

Cameleo Pro Green Farba
Działanie
Cameleo PRO-GREEN to nowoczesna farba do trwałej koloryzacji włosów o łagodnym działaniu, zapewniająca uzyskanie intensywnego i równomiernego koloru. Unikalne połączenie kremu koloryzującego i naturalnej Argininy wzmacnia i odżywia włosy, gwarantuje włosom prawdziwą kurację, a przede  wszystkim wyjątkowo piękny, głęboki i lśniący kolor. DOSKONAŁY KOLOR - Bogata paleta kolorystyczna zapewnia szeroki wybór: od słonecznych blondów, intensywnych rudości, zmysłowych brązów aż po głęboką czerń. Uzyskane kolory są niewiarygodnie świetliste i pełne naturalnych refleksów.


Cameleo ziołowy Krem koloryzujący
Działanie
idealny do farbowania włosów "ton w ton" - bez radykalnych zmian koloru.

Łączy efektywną koloryzację z właściwościami naturalnej chny, pielęgnującej
i pogrubiającej włosy. Nie zawiera amoniaku i utleniaczy - jest bezpieczny dla delikatnej struktury włosów. Pokrywa pierwsze siwe włosy.

Rezultat
w zależności od wybranego odcienia włosy przyciemnione lub o ciepłych, rudych, złotobrązowych, czerwono-miedzianych i kasztanowych refleksach.


Farba Cameleo
Cameleo to nowoczesna trwale koloryzująca farba do włosów o łagodnym działaniu, zapewniająca uzyskanie intensywnego i równomiernego koloru.
DOSKONAŁY KOLOR  - Bogata paleta kolorystyczna zapewnia szeroki wybór niewiarygodnie świetlistych i pełnych naturalnych refleksów kolorów.
PODWÓJNA OCHRONA  - produkt wzbogacony o naturalne oleje: sojowy i arganowy - bogaty w aktywną wit. E i nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 6. Zastosowanie olei w połączeniu z farbą gwarantuje intensywne nawilżenie i wygładzenie struktury włosów oraz zapobiega ich uszkodzeniom już w trakcie samego zabiegu koloryzacji.
ZNAKOMITY EFEKT  - Unikalne połączenie kremu koloryzującego i naturalnych składników gwarantuje włosom prawdziwą kurację, a przede wszystkim wyjątkowo piękny, głęboki i lśniący odcień.



Ja do tej pory próbowałam zwykłych farb Delia oraz tych pro green.Miałam odcienie: ciemny czekoladowy brąz, czarny i złoty brąz.
Jestem zadowolona z farbowania produktami Delia.Włosy zawsze wyglądały naturalnie i błyszczą się, nie tylko przez dzień po farbowaniu, ale znacznie dłużej. Moje włosy po użyciu Deli nie są tak zniszczone jak po innych tańszych farbach. Farba nie śmierdzi i nie szczypie w oczy tak jak np farby Palette. Wiadomo kolor z czasem się wypłukuje, ale dzieje się to stopniowo. Dzięki temu odrosty nie rzucają się bardzo w oczy(mówię o sobie,moje naturalne włosy nie są bardzo jasne). Farby te dostępne są chyba we wszystkich drogeriach, a ich cena jest niska, bo kosztują od 8zł do 10zł.
W swojej ofercie Delia ma również dekoloryzatory, płukanki do włosów, rozjaśniacze, szampony koloryzujące. 

Ja właśnie zakupiłam dekoloryzator, bo w chwili obecnej mam czarne włosy, które już mi się znudziły, ale to będzie temat na innego posta:)
Jeżeli jeszcze nie próbowałyście farb tej firmy, to naprawdę je polecam. Za niewielką cenę naprawdę dobra jakość i naturalny wygląd włosów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz