niedziela, 20 lipca 2014

Sally Hansen, Wibo, Avon, Ados, czyli lakierowy haul:)

Ostatnio buszowałam po internecie i postanowiłam pozamawiać trochę lakierów do paznokci:) Oto moje ostatnie zdobycze z internetu i nie tylko:

ados texture effect, lakiery piaskowe

Zacznę od najciekawszych według mnie lakierów, czyli lakiery Sally Hansen Sugar Coat:

Sally Hansen Sugar Coat

Są to lakiery piaskowe, bądź też cukrowe. Jak zwał tak zwał, każdy wie o co chodzi:)
Moje kolory to: 210- Royal Icing, 600- Sour Apple i 700- Cotton Candies.

Sally Hansen Sugar Coat nr 210 Royal Icing

Sally Hansen Sugar Coat nr 600 Sour Apple

Sally Hansen Sugar Coat nr 700 Cotton Candies

Pojemność: 11,8ml
Cena: każdy zakupiłam po 7,90zł



Lakiery z Avonu:

lakiery Avon

Dwie nowości od Avonu lakiery Metallic Effects:
Pojemność: 12ml
Cena: promocyjna 7,50zł
Kolory: platinum petal i icy purple

Niestety kolory te strasznie mnie  zawiodły:( Całkowicie inaczej przedstawiają je w katalogu, a w rzeczywistości niczym się od siebie nie różnią. Jeszcze ich nie używałam, więc nic więcej nie mogę o nich napisać. Zdjęcie katalogowe:


Icy purple miał być metalicznym fioletowym kolorem, a okazał się dokładnie taki sam jak platinum petal, czyli mam 2 lakiery w odcieniu metalicznym srebrnym. To jest porównanie tych dwóch lakierów, dzięki lampie błyskowej widać niewielką różnicę, jednak patrząc "gołym okiem" :) niczym się nie różnią od siebie:(

Avon platinum petal

Kolejne kupine przeze mnie lakiery w Avonie to:

Inspired iris

Lakier do paznokci Avon Inspired Iris

Avon Inspired Iris


Pojemność: 12ml
Cena: 6zł

Żelowy lakier Lavender Sky (więcej na temat tego lakieru w moim poprzednim poście TUTAJ )

Lavender Sky


Pojemność: 12ml
Cena: 16,99zł

Następne, to lakiery firmy Ados:

Lakier neonowy Ados

Zakupiłam 2 sztuki lakierów: neonowy żółty i piaskowy nr 04- morski. Z tej firmy mam już piaskowy lakier nr 05-szafir i jestem z niego naprawdę zadowolona:)

Neonowy żółty:

Lakier neonowy żółty Ados

Pojemność: 5,66ml
Cena: 5zł

Ados piaskowy morski nr 04:

Lakier piaskowy morski Ados nr 04

Pojemność: 10ml
Cena: 8zł

I na sam koniec lakier piaskowy od Wibo Baltic Sand w kolorze czerwonym. Dokładnie nie podam nr lakieru bo niestety nie widać go na nalepce, ale po sprawdzeniu w internecie wydaje mi się, że jest to nr1- One Night In Sopot.

Wibo nr 1 Lovely Baltic Sand

Lovely Baltic Sand

Pojemność: 8ml
Cena: 8,99zł

Wszystkie lakiery będą miały swoje oddzielne posty po przetestowaniu ich:) 

Pozdrawiam cieplutko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz