sobota, 26 lipca 2014

ADOS lakier do paznokci Neon Fluo żółty




Pojemność: 5,66ml  
Cena: 5zł


Podobają mi się takie żywe neonowe kolory, więc postanowiłam zakupić właśnie taki neonowy żółty kolorek firmy Ados. Niestety wielkie rozczarowanie :( Lakier bardzo słabo trzyma się na paznokciach, już następnego dnia po pomalowaniu zaczął mi odpryskiwać. 2 warstwy lakieru nadal słabo kryją płytkę paznokcia, widoczne było to w cieniu. Jednak na słońcu kolorek wyglądał pięknie:). Pędzelek cienki, ale jakoś nie mogłam nad nim zapanować i umazałam boki palców na żółto:). Ciężko było ładnie pomalować paznokcie, bo robiły się smugi. Zdziwiłam się również, że dosyć ciężko się go zmywało i przy okazji brudził skórki. Lakier słabej jakości, więc na pewno już więcej nie kupię go.


zólty lakier do paznokci; Ados
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz