sobota, 15 lutego 2014

Walentynkowe zakupy:)

Im człowiek starszy, tym bardziej nie chce się niczego obchodzić, przynajmniej ja tak mam:)
W Walentynki z racji tego, że akurat miałam wolne wybraliśmy się z mężem do kina. Nie na żadne tam komedie romantyczne, tylko na "Robocopa":) A po filmie wpadliśmy na chwilę do galerii handlowej  i dzięki temu stałam się posiadaczką 3 par nowych butów i 1 pary spodni:)

Buty, to coś czego kobiecie nigdy dość:) Tym bardziej, że ja zawsze miałam problem ze znalezieniem dla siebie rozmiaru, przy wzroście 184cm mam rozmiar buta 42:/  
Buty dla siebie kupuję tylko w Deichmannie, bo tam mają duże rozmiary. Zawsze coś tam sobie znajdę:)
Ja osobiście chwalę sobie buty kupowane w Deichmannie:) Jeszcze nie zdarzyło mi się oddawać żadnych na gwarancję. W butach kupionych w Deichmannie spokojnie chodzę po 3 lata:) Wiem, że nie ma tam problemu ze zwrotem towaru(przynajmniej w moim mieście) oraz reklamacją. Obsługa jest miła i mają naprawdę duży wybór butów w atrakcyjnych cenach. A oto co zakupiłam:









Kupując butki z przeceny za 3 parę zapłaciłam 1 zł:)

Poza tym chciałam wam pokazać bardzo fajny uniwersalny spray do butów z Deichmanna za 14zł. Oto i on:

"Uniwersalny aerozol do impregnacji do wszystkich rodzajów skór i materiałów tekstylnych. Chroni przed wilgocią, substancjami oleistymi i brudem. Nadaje się do impregnacji obuwia i odzieży z membranami klimatycznymi. Do wszystkich kolorów."

Ja bardzo lubię ten spray. Używam go do butów i torebek, po użyciu wyglądają jak nowe, świecą się tak jak po pastowaniu. Ma pojemność 300ml  i jest naprawdę bardzo wydajny. Jak ktoś jeszcze nie miał to naprawdę warto wypróbować:)

A tu jeszcze spodnie z New Yorkera(uwielbiam ten sklep:)). Spodnie kupiłam również na przecenie ze 160zł na 39zł:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz