środa, 5 lutego 2014

Test lakieru Miyo Mini Drops kolor frosted pink i kawioru Lovely Pearl Nails


Kawior Lovely Pearl Nails

Cena buteleczki, to ok. 8zł. Masa: 13g.


kawior do paznokci





Efekt kawioru na paznokciach podoba się chyba każdemu:)
Po nałożeniu 2 warstw lakieru nałożyłam kawior i docisnęłam kuleczki do paznokcia.
Niestety kuleczki nie trzymają się na lakierze, praktycznie od razu odpadają. Tylko można pomyśleć, jak wyglądałyby paznokcie po umyciu naczyń:) Może lepiej by trzymały się na lakierze Lovely Pearl Base, no ale nie mam go, bo kuleczki kupiłam osobno a nie w zestawie.
 Moim zdaniem taki manicure nadaje się jednorazowo na jakąś imprezę.


Próbowałam po nałożeniu kuleczek wzmocnić je nakładając na kawior top coat, ale efekt był jeszcze gorszy:/




Po nałożeniu top coatu, schodzi kolor z kuleczek i wylewa się on na bazowy lakier. Tworzy się paćka na paznokciu.
Kawior na paznokciach? Może kiedyś zrobię na jakąś imprezę, ale to raczej nie dla mnie:)




Lakier do paznokci Miyo Mini Drops, odcień nr 147 frosted pink.

Cena lakieru: 3,99zł
Pojemność: 7ml


frosted pink





Lakier kupiłam w Netto z myślą, że pewnie będzie słabo krył i w ogóle od razu odpryśnie z paznokcia. Jednak miło mnie zaskoczył:)

frosted pink

Miyo

frosted pink




Kolor frosted pink, po nałożeniu na paznokcie mieni się takim perłowym odcieniem. Jest fajny delikatnie różowy, taki dziewczęcy:)
Już jedna warstwa w miarę dobrze kryje. Ma dobrą konsystencję, bardzo szybko wysycha, dosyć trwały (wytrzymuje do 3 dni). Kolor lakieru w buteleczce odzwierciedla rzeczywisty kolor. Mała buteleczka też jest zaletą. W ogóle lakiery Miyo Mini Drops mają bardzo bogatą gamę kolorystyczną:) 
 Minusem jest to, że dosyć ciężko się zmywa. Wydaje mi się również, że lakiery nie są zbyt dostępne, bo widziałam je tylko w Netto. Nie spotkałam ich jak na razie w innych drogeriach czy sklepach. Wiem, że są też pachnące lakiery z tej serii np. papaja/mango, niestety nie miałam jeszcze szansy takiego kupić.
A wy co myślicie o tym lakierze?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz